top of page

Grootse plannen...

2016... een jaar vol belevingen... een grote sprong in het nieuwe jaar... een spannend begin van een nieuw project. Een hoofd vol creativiteit wachtend om een kans te krijgen, zo zou je het kunnen omschrijven. Soms snap ik niet dat mijn hersenpan niet spontaan explodeert van alle ideeƫn en kronkels die naar de voorgrond proberen te geraken. Alsof mijn hoofd een fles champagne is die wacht om geopend te worden. Dit jaar ga ik me uitleven, mijn kronkels omzetten en nog creatiever worden want daar word ik vrolijk van. Nieuwsgierig geworden? Volg dan zeker deze blog en kijk regelmatig eens op facebook.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page